مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-18سياسي

از عدم همکاری شهرداری در طرح های تفصیلی تا اجرای نشدن دستورالعمل ساماندهی دستفروشان


اعضای شورای شهر تهران با اشاره به عدم همکاری سازمان فاوای شهرداری در طرح های تفصیلی و دستورالعمل ساماندهی دستفروشان اعلام کردند:شهرداری برنامه ای برای انجام مصوبات بر زمین مانده شورا ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع ساماندهی دستفروشان اظهار داشت: اجرای دستورالعمل جامع ساماندهی دستفروشان در تهران امری ضروری است و هر چند که شهرداری ها ناچار به مقابله با سدمعبر هستند اما این وظیفه قانونی نباید با تضییع حق شهروندی و کرامت دستفروشان همراه باشد.

وی گفت: لازم است به ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و افزایش نشاط اجتماعی در ساماندهی فعالیت دستفروشی در شهر تهران توجه شود همچنین باید نحوه واگذاری موقت اماکن و امکان استفاده از فضاهای شهری در قالب بازارها و بازارچه های سیار تعیین و از ظرفیت فناوری های جدید در سامان بخشی وضعیت دستفروشی در شهر تهران استفاده شود.

  این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: باید نحوه ایجاد سامانه ای جهت شناسنامه دار کردن مشاغل دستفروشی و ساختارمند کردن آن ها در قالب تعاونی ها یا اصناف مشخص و ساعات مناسب جهت دستفروشی در معابر و اماکن با محوریت زیست شبانه تعیین همچنین نحوه ممانعت از دستفروشی در وسایل نقلیه عمومی اعم از مترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عدم همکاری شهرداری در طرح های تفصیلی تا اجرای نشدن دستورالعمل ساماندهی دستفروشان

از عدم همکاری شهرداری در طرح های تفصیلی تا اجرای نشدن دستورالعمل ساماندهی دستفروشان