موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-18بين الملل

مخالفت مقاومت فلسطین با دریافت پول از یک کشور عربی برای قبول آتش بس


برخی منابع عربی از مخالفت مقاومت فلسطین با پیشنهاد رژیم صهیونیستی مبنی بر اعطای کمک های مالی هنگفت توسط یک کشور عربی حوزه خلیج فارس در ازای پذیرش توافق آتش بس خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع عربی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از طریق طرف های میانجی پیشنهادی به مقاومت فلسطین ارائه کرده مبنی بر اینکه پس از آخرین حمله این رژیم به نوار غزه، مقاومت فلسطین از پاسخ موشکی خودداری کرده و پس از آن آتش بس برقرار شود.

رژیم صهیونیستی همچنین گفته است که در صورت موافقت مقاومت فلسطین با این پیشنهاد، تل آویو نیز با اعطای مبالغ مالی هنگفت و کمک های اقتصادی یک کشور عربی حوزه خلیج فارس موافقت خواهد کرد.

روزنامه رأی الیوم با اعلام این خبر نوشت که از محتوای این پیشنهاد چنین برمی آید که رژیم صهیونیستی می خواهد خود را صاحب آخرین حملات و پیروز نبرد جلوه دهد اما مقاومت فلسطین با این پیشنهاد مخالفت کرده و بر شروط خود اصرار دارد.

بر اساس این گزارش، مقاومت فلسطین همچنان بر تخلیه مسجدالأقصی از پلیس و نظامیان رژیم صهیونیستی، تضمین آزادی عبادی و نماز در مسجدالأقصی بدون هیچ محدودیتی و توقف جنایت علیه ساکنان محله شیخ جراح اصرار دارد و رژیم صهیونیستی نیز تاکنون این شروط را نپذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مقاومت فلسطین با دریافت پول از یک کشور عربی برای قبول آتش بس

مخالفت مقاومت فلسطین با دریافت پول از یک کشور عربی برای قبول آتش بس