مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-18سياسي

انتفاضه سوم جوانان فلسطینی در راه است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شکل گیری انتفاضه سوم از سوی جوانان فلسطینی، گفت: حرکت جدید جوانان فلسطینی آرامش را از رژیم اسراییل دور می کند.

- ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر سه شنبه در اجتماع مردمی حمایت از نهضت مقاومت و محکومیت جنایات عوامل استکبار در فلسطین با بیان اینکه برگزاری این تجمع در راستای عمل به دستورات پیامبر اسلام است، گفت: ظلم رژیم اسراییل به کودکان و زنان فلسطینی دل تمام مسلمانان و حتی غیرمسلمانان را به درد آورده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تلاش و اقدامات جوانان فلسطینی حاکی از انتفاضه سومی است که در طول تاریخ اشغال فلسطین کم نظیر و حتی بی نظیر است، افزود: این حرکت جدید جوانان فلسطینی آرامش را از اسراییلی ها دور می کند زیرا مردم منطقه دریافتند که راهی جز مقاومت در برابر اشغالگران ندارند.

وی با اشاره به علت درگیری در منطقه شیخ جراح، بیان کرد: دولت نتانیاهو در سراشیبی سقوط قرار گرفته و هم پیمانان عربی و غربی او رو به اضمحلال می روند و جبهه مقاومتی که در یمن شکل گرفته است برای قدرت های استکباری چیزی جز سردرگرمی باقی نگذاشته است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نتانیاهو در این سال ها نتوانست به وعده های خود مانند تحریم ایران، سقوط بشار اسد و همراه کردن دول بین المللی با خود عمل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتفاضه سوم جوانان فلسطینی در راه است

انتفاضه سوم جوانان فلسطینی در راه است