مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-18بين الملل

طوفان، سواحل غربی هند را در هم کوبید


در حالیکه شبه قاره هند همچنان با بحران همه گیری کرونا دست و پنجه نرم می کند، طوفان سهمگینی با سرعت 165 کیلومتر در ساعت و همراه با بارش شدید باران، - در حالیکه شبه قاره هند همچنان با بحران همه گیری کرونا دست و پنجه نرم می کند، طوفان سهمگینی با سرعت 165 کیلومتر در ساعت و همراه با بارش شدید باران، عصر روز گذشته (دوشنبه) مناطقی از این کشور را درنوردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طوفان تائوکتا (Tauktae) که سواحل غربی هند را درنوردیده، ایالت گجرات در این کشور را در هم کوبید و موجب بارندگی شدید در این منطقه شد.

این طوفان که سهمگین ترین طوفانِ دو دهه گذشته در این منطقه است، موجب شد صدها هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شوند و برنامه واکسیناسیون کروناویروس در این منطقه نیز به حالت تعلیق درآید.

همچنین وقوع طوفان تائوکتا در مناطق دیگری از این کشور 12 قربانی برجای گذاشته و احتمال به جا ماندن خسارت بیشتر ناشی از وزش باد شدید، بارش باران و جاری شدن سیلاب در مناطق کم ارتفاع وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه گاردین، در ماه مه 2020 میلادی نیز وقوع طوفان آمفان (Amphan) در شرق هند نزدیک به 100 کشته برجای گذاشت و موجب قطع گسترده برق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان، سواحل غربی هند را در هم کوبید

طوفان، سواحل غربی هند را در هم کوبید