مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-18سياسي

موسوی لارگانی: بانک مرکزی وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام نمی دهد


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم نظارت دقیق بانک مرکزی بر بانکها راه فرار را برای افرادی که قصد کلاهبرداری و اختلاس دارند در سیستم بانکداری باز کرده است.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم نظارت دقیق بانک مرکزی بر بانکها راه فرار را برای افرادی که قصد کلاهبرداری و اختلاس دارند در سیستم بانکداری باز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی بیان کرد: در ابتدا از کمیسیون اقتصادی و هیات رییسه این کمیسیون به خاطر کارهای نظارتی که انجام شده است و به ویژه در بحث اصلاح قانون بانک مرکزی که تلاش بسیاری در طول سالها شده است تشکر می کنم.

بانک مرکزی تنها نهاد حاکم بر سیستم بانکی است و متاسفانه نه وظیفه نظارتی را به درستی انجام داده و نه حاکمیت دقیقی بر سیستم بانکی داشته است.

عدم نظارت صحیح باعث شده تا راه فرار برای افرادی که قصد کلاهبرداری، اختلاس و فساد را در سیستم بانکداری دارند باز شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مبارزه با این جرایم موضوع مهمی است که مجلس باید برای آنها تعیین تکلیف کند تا امکان اقدامات سلیقه ای از دولتها گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: بانک مرکزی وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام نمی دهد

موسوی لارگانی: بانک مرکزی وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام نمی دهد