مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-18سياسي

پورابراهیمی: بر روی بند بند طرح اصلاح قانون بانک مرکزی کار تخصصی شده است


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از هجمه علیه طرح اصلاح قانون بانک مرکزی تاکید کرد که هیچ یک از مواد این بند بدون اخذ نظر کارشناسان و نگاه علمی تصویب نخواهد شد.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از هجمه علیه طرح اصلاح قانون بانک مرکزی تاکید کرد که هیچ یک از مواد این بند بدون اخذ نظر کارشناسان و نگاه علمی تصویب نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در تذکری در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در روز یکشنبه صحن علنی مجلس با بیش از 200 رای به کلیات طرح اصلاح قانون بانک مرکزی رای داد و بنا به نظر مجلس قرار شد تا کمیسیون اقتصادی این طرح را به صورت دو شوری بررسی کند تا نظرات همه نمایندگان و کارشناسان این حوزه اخذ شود.

بعد از ظهر همان روز بنده نامه ای را تنظیم کردم و برای همه صاحب نظران ارسال کردیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه تعدادی از همکاران در فضای مجازی گفتند که برجام دوم تصویب شد و کلاه گشاد بر سر مجلس گذاشتند ما از عده ای که در بیرون قصد تخریب مجلس را دارند؛ انتظار چنین صحبتهای را داریم اما از همکاران خود در داخل مجلس واقعا چنین انتظاری نداشتیم؛ چندین نفر صدای تخریب علیه مجلس را از درون مجلس به راه انداختند و رییس مجلس باید از حقوق مردم صیانت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: بر روی بند بند طرح اصلاح قانون بانک مرکزی کار تخصصی شده است

پورابراهیمی: بر روی بند بند طرح اصلاح قانون بانک مرکزی کار تخصصی شده است