مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-18پزشكي

بیماران خاص و سرطانی در تاریخ مقرر برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مراجعه کنند


مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیماران خاص و سرطانی خواست در تاریخ درج شده بر روی کارت برای تزریق دومین دوز واکسن کووید19 به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

- مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان: بیماران خاص و سرطانی در تاریخ مقرر برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مراجعه کنند ایسنا/سمنان مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیماران خاص و سرطانی خواست در تاریخ درج شده بر روی کارت برای تزریق دومین دوز واکسن کووید19 به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

دکتر رهبر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون دو نوبت سهمیه واکسن ویژه بیماران خاص و سرطانی به علوم پزشکی استان سمنان اختصاص یافته است.

وی از تزریق تمامی سهمیه واکسن بیماران خاص و سرطانی در شهرستان های 6گانه تحت پوشش دانشگاه خبر داد و افزود: به محض دریافت سهمیه جدید از دیگر گروه های هدف برای تزریق واکسن دعوت خواهد شد.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه تمامی فرآیند تزریق واکسن و اختصاص آن به بیماران مطابق دستورالعمل های ابلاغی صورت می گیرد تصریح کرد: بعد از اتمام واکسینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران خاص و سرطانی در تاریخ مقرر برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مراجعه کنند

بیماران خاص و سرطانی در تاریخ مقرر برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مراجعه کنند