مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-18سياسي

رییسی: کرونای آفریقایی واکسن گریز است/ احتمال جهش ویروس کرونا در ایران


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره واکسیناسیون خبرنگاران و خبرنگارانی که در اولویت تزریق واکسن در فاز سه قرار دارند، توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: واکسیناسیون خبرنگاران در فاز سه صورت می گیرد و خبرنگاران میدانی و خبرنگارانی که در نشست ها و برنامه های خبری حضور پیدا می کنند و مصاحبه نزدیک با افراد انجام می دهند در فاز سوم اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دارند و انجمن و نهاد های متولی باید لیست خبرنگاران در معرض خطر را به ما اعلام کنند تا این خبرنگاران در فهرست واکسیناسیون فاز سه قرار گیرند.

علیرضا رییسی ادامه داد: این احتمال وجود دارد که مدیران تخلف کنند و اسامی افرادی خارج از لیست و خبرنگاران دورکار را که در معرض خطر  نیستند، در فهرست قرار دهند اما نباید اسم این خبرنگاران هم ردیف افراد پرخطر اعلام شود.

جزییات شناسایی مبتلایان به کرونای هندی و آفریقای جنوبی در ایران رییسی در ادامه درباره شناسایی موارد ابتلا به کرونای جهش یافته هندی و آفریقای جنوبی در کشور بیان کرد: یک سری کارگر و مسافرهندی در جنوب شناسایی شدند و نیروهای بهداشت در گشت شهری یک سری اتباع هندی مشاهده و بررسی کردند که 18 نفر در یک هتل اسکان دارند که 4 نفر آنها علامت داشتند و بعد از تست گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: کرونای آفریقایی واکسن گریز است/ احتمال جهش ویروس کرونا در ایران

رییسی: کرونای آفریقایی واکسن گریز است/ احتمال جهش ویروس کرونا در ایران