مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-18سياسي

تولید و پخش 660 دقیقه برنامه توسط گروه تلویزیونی سپاه همدان


مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تولید و پخش سالانه 39 هزار و 600 ثانیه برنامه در قالب مستند، تیزر و نماهنگ با موضوعات رزمایش، - ایسنا/همدان مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تولید و پخش سالانه 39 هزار و 600 ثانیه برنامه در قالب مستند، تیزر و نماهنگ با موضوعات رزمایش، اردوهای جهادی و .

با همکاری صداوسیمای مرکز استان خبر داد.

علی اکبر کریم پور ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: نقش روابط عمومی هر نهاد یا اداره ای در پیشبرد اهداف آن مجموعه برکسی پوشیده نیست به طوریکه روابط عمومی، زبان گویای آن مجموعه است.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت نقش سپاه در شرایط حساس امروز این نقش در نهاد انقلابی همچون سپاه پاسداران دوچندان است، افزود: معاونت روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) سعی داشته با انعکاس فعالیت ها و خدمات سپاه و بسیج در قالب هایی همچون اردوهای محرومیت زدایی، راهیان نور، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند.

مسئول روابط عمومی سپاه استان همدان اضافه کرد: در این راستا با برگزاری نشست های خبری با حضور فرمانده و دیگر مسئولان سپاه استان در مناسبت ها و ایام مختلف به تبیین مواضع و روشنگری پرداخته است که از حضور پررنگ رسانه های استان که با شرکت در نشست ها و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و پخش 660 دقیقه برنامه توسط گروه تلویزیونی سپاه همدان

تولید و پخش 660 دقیقه برنامه توسط گروه تلویزیونی سپاه همدان