مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-18سياسي

طرح مجلس برای جبران زیان اشخاص حقیقی در بورس + متن کامل


جمعی از نمایندگان طرحی را در مجلس تهیه و ارائه کردند که در آن موضوع جبران خسارات وارده به اشخاص حقیقی در بازار بورس و اوراق بهادار پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان طرحی را در مجلس تهیه و ارائه کردند که در آن موضوع جبران خسارات وارده به اشخاص حقیقی در بازار بورس و اوراق بهادار پیگیری می شود.

  حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر افزود: نمایندگان در این طرح به دنبال این هستند که از حقوق اشخاص حقیقی که به خاطر تخلفات در بازار بورس و اوراق بهادار متحمل خسارت و ضرر و زیان شده اند را مورد پیگیری قرار دهند.

متن کامل طرح جبران زیان وارده به اشخاص حقیقی ناشی از تخلفات انجام شده در بازار اوراق بهادار در سال 1399 و اسامی امضا کنندگان این طرح به شرح زیر است: طرح جبران زیان وارده به اشخاص حقیقی ناشی از تخلفات انجام شده در بازار اوراق بهادار در سال 1399 در سال 1399 مردم توسط مسئولین دولتی به طرق مختلف تشویق به سرمایه گذاری در بازار سرمایه شدند، در زمان تشویق سرمایه گذاری در بورس و بازار سرمایه اقدامات متعددی توسط برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص افزایش سوددهی سرمایه گذاری در بورس ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس برای جبران زیان اشخاص حقیقی در بورس + متن کامل

طرح مجلس برای جبران زیان اشخاص حقیقی در بورس + متن کامل