مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-18سياسي

800 هزار مترمکعب بندهای خاکی جنوب دامغان آبگیری شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان از آبگیری چهار بند خاکی و تورکینست در پی بارش نزولات آسمانی هفته گذشته در مناطق جنوبی این شهرستان با ظرفیت 800 هزار مترمکعب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، علی اکبر عباسی راد در نشست مدیریت بحران دامغان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از آبگیری چهار بند خاکی و تورکینس در پی بارش نزولات آسمانی هفته گذشته در مناطق جنوبی این شهرستان با ظرفیت 800 هزار مترمکعب خبر داد و اظهار کرد: این بندها در حوزه کویر حاج علی قلی و کویر مرکزی قرار دارند.

وی با بیان اینکه دامغان دارای 40 بند خاکی و تورکینس بوده که در جریان بارش های که صورت می گیرد آبگیری و پر می شود، افزود: مجموع ظرفیت بندهای خاکی دامغان یک میلیون و 200 هزار مترمکعب بوده که با انجام آبگیری هیچ گونه خسارتی به بندهای خاکی وارد نشده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان با بیان اینکه عرصه های منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان شامل سه حوزه آبخیزداری شامل سد شهید شاهچراغی، کویر حاج علی قلی و کویر مرکزی است، تأکید کرد: پنج بند خاکی و 35 تورکینس در دامغان فعال است که از ورود خسارت به مزارع و باغات و منازل جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هزار مترمکعب بندهای خاکی جنوب دامغان آبگیری شد

800 هزار مترمکعب بندهای خاکی جنوب دامغان آبگیری شد