مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-18سياسي

تاکید نمایندگان ایلام بر رفع سریع موانع شروع فاز دوم میدان نفتی آذر و چنگوله


«علی اکبر بسطامی» و «سارا فلاحی» در دیدار با دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه پیگیر مشکلات استان و کمبودهای بودجه ای شدند.

- ایسنا/ایلام علی اکبر بسطامی و سارا فلاحی در دیدار با دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه پیگیر مشکلات استان و کمبودهای بودجه ای شدند.

علی اکبر بسطامی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده در خصوص صدور مجوز اجرای فاز دوم میدان نفتی آذر و چنگوله در شورای اقتصاد به دلیل شرایط خاص میادین مشترک نفت وگاز در مناطق مرزی با کشورهای همسایه، بر رفع موانع و آغاز سریع عملیات اجرای طرح تاکید نمود.

در این خصوص دکتر نوبخت اظهار داشت؛ در اولین جلسه شورای اقتصاد با نگاه مثبت بررسی و نتیجه اعلام می ‎شود.

بسطامی با اشاره به اهمیت کنگره عظیم اربعین در استان و تردد میلیونی زوار عتبات عالیات از مرز مهران ، بر تکمیل پروژه بزرگراه اربعین تاکید و تصریح کرد: پیمانکاران تونل های آزادی (ایلام-کرمانشاه) و صالح آباد به دلیل کمبود نقدینگی مشکل دارند که امیدواریم هر چه زودتر حل شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص اقدام سریع برای جبران خسارت وارده به ساکنین روستاهای مجاور سد سیمره گفت: مردم روستای عرب رودبار چندین سال است که در بحث تملک اراضی، املاک و باغات خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نمایندگان ایلام بر رفع سریع موانع شروع فاز دوم میدان نفتی آذر و چنگوله

تاکید نمایندگان ایلام بر رفع سریع موانع شروع فاز دوم میدان نفتی آذر و چنگوله