مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-18اقتصادي

حال مروارید کرج خوب می شود؟


مدیرکل میراث فرهنگی البرز با بیان اینکه برای مرمت کاخ مروارید باید از اجناس اصلی و اورجینال استفاده شود، توضیح داد: وقتی خرید پرده یکی از اتاق های این کاخ به یک میلیارد تومان نیاز دارد، - قطعاً هزینه مرمت کلی آن بسیار بالا تمام می شود.

فریدون محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر حفظ و نگهداری از فضای سبز مجموعه کاخ مروارید به عهده شهرداری است، اظهار کرد: از چند سال پیش، طبق تفاهم نامه مشترکی، نگهداری از فضای 120 هکتاری این مجموعه به عهده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گذاشته شده است.

وی ادامه داد: با تقسیم کار صورت گرفته، میراث فرهنگی هم طبق وظیفه ذاتی، از بنای این کاخ حفظ و نگهداری می کند.

محمدی توضیح داد: اخیراً مذاکره ای با شهرداری کرج جهت ایجاد امکان بازدید عمومی از فضای سبز کاخ مروارید صورت گرفته ولی هنوز به نتیجه کامل نرسیده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا برنامه ریزی برای بازدید مردم از بنای این کاخ هم صورت گرفته، گفت: با توجه به آسیبی که بنای این مجموعه دیده و نیاز ضروری به ادامه مرمت ها، هنوز امکان بازدید عمومی از ساختمان کاخ وجود ندارد.

این مسئول توضیح داد: در صورت انعقاد تفاهم نامه با شهرداری در خصوص بهره برداری از فضای سبز کاخ مروارید، برنامه های مشترکی از جمله برگزاری جشنواره، رویداده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال مروارید کرج خوب می شود؟

حال مروارید کرج خوب می شود؟