مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-18سياسي

ظلم به کارگران در قراردادهای شفاهی/ پرداخت حقوق کمتر از قانون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا امام قلی تبار، بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره مشکلات کارگران در خصوص حقوق و دستمزد گفت: - بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره دستمزد کارگران گفت: برخی از کارفرمایان در ابتدای سال اقدام به انعقاد قرارداد تک نسخه ای حداکثر یکساله می کنند، اما به صورت شفاهی مبلغ حقوق توافق شده کمتر از مبلغ مندرج در قرارداد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا امام قلی تبار، بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره مشکلات کارگران در خصوص حقوق و دستمزد گفت: در چندسال اخیرآحاد جامعه و علی الخصوص کارگران کشورمان تحت تاثیر شدید ترین فشار های اقتصادی همچون افزایش افسارگسیخته تورم، کاهش درآمد و کاهش قدرت خرید، افزایش فقر روبه رو بوده اند.

این معضلات، مدیریت و روال عادی زندگی کارگران را تحت الشعاع قرارداده وآن ها را در تامین هزینه های روزانه به بن بست رسانده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن در 15 ماهه اخیر هم مهمان ناخوانده و خطرناکی بنام کوید 19، مشکلات یاد شده را دوچندان نموده است.

افزایش هزینه های بهداشتی و درمانی به همراه تعطیلی بنگاه های خدماتی و اصناف که اعظم کارگران کشورمان در این واحد ها مشغول بکار بوده اند به این چالش ها افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظلم به کارگران در قراردادهای شفاهی/ پرداخت حقوق کمتر از قانون

ظلم به کارگران در قراردادهای شفاهی/ پرداخت حقوق کمتر از قانون