مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-18اقتصادي

واردات واکسن کرونا به زودی/سود ارز ترجیحی در جیب ثروتمندان رفت


اگرچه به دلیل بروکراسی های حاکم، واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی به تعویق افتاد، اما طی هفته آینده، این واردات انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوسط بخش خصوصی وارد کشور شود، اظهار داشت: با توجه به بروکراسی حاکم در وزارتخانه، فرآیند واردات واکسن پرفورم به موقع آماده نشد و زمان واردات از دست رفت؛ طی روزهای اخیر سه شرکتی که خواهان واردات واکسن بودند، منابع جدیدی برای واردات پیدا کردند، ازاین رو در هفته های آینده فرآیند واردات انجام خواهد شد البته وزارت بهداشت و ریاست جمهوری همکاری های خوبی داشتند.

رییس اتاق بازرگانی تهران در ادامه با بیان اینکه طبق آخرین گزارش ها، نرخ تورم 36.

4 درصد اعلام شده است، گفت: بر این اساس بیشترین خُسران حقیقی شامل سپرده گذاران بوده چرا که در سال 99 سود بانکی 16 درصد بوده اما در مقابل دلار 60 درصد، مسکن 80 درصد، سکه 83 درصد و بورس 150 درصد بازدهی داشته اند.

وی افزود: چنین وضعیتی منجر به عدم ثبات اقتصادی می شود و انگیزه برای سرمایه گذاری در تولید را از بین می برد که در طول دهه 90 این اتفاق افتاد؛ در این دهه رشد اقتصادی مثبت نبود و رشد سرمایه گذاری نیز نسبت به اصطکاک منفی بوده است.

سود ارز ترجیحی در جیب ثروتمندان خوانساری تصریح کرد: از سوی دیگر اگرچه 12 میلیارد دلار ارز ترجیحی پرداخت شد، اما طبق گزارش مرکز آمار، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات واکسن کرونا به زودی/سود ارز ترجیحی در جیب ثروتمندان رفت

واردات واکسن کرونا به زودی/سود ارز ترجیحی در جیب ثروتمندان رفت