مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-18سياسي

لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات با استفاده از ظرفیت دهه کرامت


رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت گفت: باید از فضای دهه کرامت برای جلب مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت شان و نیز توجه به مسئله فلسطین در بعد بین الملل استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تاکید کردند به همین جهت لازم است، از فضای دهه کرامت برای جلب مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت شان استفاده شود.

رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و گرانی ها ممکن است که دشمنان در این عرصه درصدد ایجاد موانع و مأیوس کردن مردم باشند، بنابراین همه باید برای حضور حداکثری بدون هیچ جانبداری از کاندیدایی خاص، فعالیت داشته باشند.

ارزانی با اشاره به قتل عام بی سابقه کودکان و نوجوانان فلسطینی، تاکید کرد: لازم است در عرصه بین الملل در ستاد بزرگداشت دهه کرامت به بحث فلسطین نیز توجه شود و کمیته بین الملل شورای دهه کرامت پیرامون جریان سازی و اعتلای مقاومت با تکیه بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین اهتمام داشته باشد.

وی بر لزوم تشکیل ستادهای استانی دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: از دستگاه ها و نهادهای عضو این شورا تقاضا می شود که ابلاغیه های استانی و ستادی را به زیرمجموعه ها ابلاغ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات با استفاده از ظرفیت دهه کرامت

لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات با استفاده از ظرفیت دهه کرامت