مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-18سياسي

25 موزه در کرمانشاه داریم/ باز شدن موزه های سَر باز استان


به گفته رییس گروه موزه ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، شیوع بیماری کرونا حدود 90 هزار موزه را در دنیا تعطیل کرد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس گروه موزه ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، شیوع بیماری کرونا حدود 90 هزار موزه را در دنیا تعطیل کرد.

اکرم طهماسبی به مناسبت روز جهانی موزه ها در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به نامگذاری 18 ماه می به نام روز جهانی موزه ها، اظهارکرد: شورای بین المللی موزه ها(ایکوم) هرساله باتوجه به فضا و شرایط سال برای روز جهانی موزه ها یک شعار را انتخاب می کند که براین اساس سال 2021 را نیز باتوجه به شیوع بیماری کرونا به عنوان آینده موزه ها، بازیابی و بازاندیشی نامگذاری کرده است.

وی در توضیح شعار سال روزجهانی موزه ها هم گفت: موزه های دنیا سالی را پشت سر گذاشتند که آنها را غافلگیر کرد، چراکه هیچکس تصور نمی کرد شیوع یک بیماری بتواند موزه های سراسر دنیا را تعطیل کند.

رییس گروه موزه های استان کرمانشاه افزود: شیوع بیماری کرونا علاوه بر تعطیلی موزه ها، باعث از کار بیکار شدن کارکنان موزه های دنیا و تعطیلی دور از انتظار گردشگری هم شد، به همین دلیل تدوین و ارائه شعار سال از سوی ایکوم محصول این اتفاقات یک سال اخیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 موزه در کرمانشاه داریم/ باز شدن موزه های سَر باز استان

25 موزه در کرمانشاه داریم/ باز شدن موزه های سَر باز استان