مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-18اقتصادي

صاحب خانه شدن 285 مددجوی کمیته امداد در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 285 مددجوی تحت حمایت این نهاد با هزینه 40 میلیارد تومان طی سال گذشته صاحب خانه شدند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، مجید الهی راد با اشاره به اهمیت ایجاد مسکن برای جامعه هدف این نهاد اظهار کرد: طی سال گذشته 285 مورد مسکن برای مددجویان زیرپوشش این نهاد احداث و به آن ها واگذار شد.

وی بابیان اینکه برای ساخت این واحدها 40 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: این اعتبارات از محل منابع دولتی، زکات، صدقات، تسهیلات صندوق امداد ولایت، تسهیلات سایر بانک ها و آورده خود مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین این واحدهای مسکونی با پرداخت کمک های بلاعوض و حمایت خیران احداث شده است.

الهی راد بابیان اینکه این نهاد طی سال گذشته بیش از 3 هزار و 19 مورد خدمات عمرانی به مددجویان استان ارائه داده است، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 734 مورد آن مربوط به تعمیرات و ساخت سرویس بهداشتی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  خراسان شمالی تأکید کرد: طی سال قبل 28 مورد مسکن خریداری و 257 مورد نیز ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب خانه شدن 285 مددجوی کمیته امداد در خراسان شمالی

صاحب خانه شدن 285 مددجوی کمیته امداد در خراسان شمالی