مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-18سياسي

برگزاری مجازی دهمین الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت از فردا


دهمین دوره از کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با موضوع الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ تبیین و بایسته های اجرا در روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

- دهمین دوره از کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با موضوع "الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ تبیین و بایسته های اجرا" در روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ تبیین و بایسته های اجرا بعد از دریافت و جمع آوری مقالات، از فردا به مدت دو روز با نظارت اعضای کمیته کنفرانس و جمعی از اساتید دانشگاه های برتر به صورت مجازی برگزار می شود.

با تلاش چندین ساله جمع زیادی از اندیشمندان، پژوهشگران، نخبگان دانشگاهی و حوزوی و شخصیت های راهبردی کشور، سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت طراحی و به مرحله ابلاغ و اجرا نزدیک شده است.

از آنجا که در کنفرانس های پیشین، نقد و ارزیابی و تکمیل و ارتقای محتوای سند در دستور کار بود، در این کنفرانس تبیین و تشریح ابعاد و بایسته های اجرای الگو در محوریت مباحث است.

تبیین هر یک از فرازهای مبانی، اصول، آرمان و رسالت یعنی بیان مستدل و علمی مفاهیم، ضرورت، اهمیت، دامنه اثرگذاری و پشتوانه علمی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی دهمین الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت از فردا

برگزاری مجازی دهمین الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت از فردا