مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-18سياسي

فیزیوتراپی هلال احمر خرم دره راه اندازی می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تلاش برای راه اندازی فیزیوتراپی هلال احمر خرم دره هستیم که با تحقق این مهم می توانیم خدمات بهتری را در این حوزه برای مراجعان ارائه دهیم.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تلاش برای راه اندازی فیزیوتراپی هلال احمر خرم دره هستیم که با تحقق این مهم می توانیم خدمات بهتری را در این حوزه برای مراجعان ارائه دهیم.

سیدقاسم موسوی صبح امروز (28 اردیبهشت ماه) در دیدار با فرماندار شهرستان خرم دره، با بیان اینکه در حال حاضر مشکل نیروی انسانی برای فعالیت در فیزیوتراپی هلال احمر این شهرستان رفع شده است، اظهار کرد: به زودی این مرکز در خرم دره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی در ادامه به آموزش خانه های هلال احمر در شهرستان ها اشاره کرد و ادامه داد: می توانیم برای علاقه مندان در سطح شهرها و روستاها حتی کارخانه هایی که خانه هلال در آن راه اندازی شده، آموزش های همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات را توسعه دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه با راه اندازی خانه هلال در کارخانه مینو خرم دره می توان 1500 نیرو و خانواده های آن ها را تحت پوشش این آموزش ها قرار داد، تاکید کرد: علاوه بر این می توان خدمات فیزیوتراپی را به کارکنان این کارخانه و سایر شهروندان ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیزیوتراپی هلال احمر خرم دره راه اندازی می شود

فیزیوتراپی هلال احمر خرم دره راه اندازی می شود