مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-18سياسي

روابط عمومی ؛ نماد روشنگری نه کرسی رانت پروری


هیچ وقت زمین روابط عمومی برای متخصصان این اقلیم هموار نبوده چرا که گاه گاهی تفکرات بسته ای منجر به تغییر موج روشنگری و تولید پیام های مفید میشود و این امر از نبود آگاهی و خسران علم مدیران و روسای دولت و سازمان هاست.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس ــ علی درخشان، کارشناس ارشد علوم ارتباطات: از گذشته تا کنون ارتباطات با همنوع همواره یکی از مهمترین مسائل برای انسان محسوب می شده است بطوریکه از همان ابتدای خلقت انسان همیشه به دنبال توسعه در روابط فردی و پس از آن در تلاش بوده تا دایره ارتباطات گروهی و سازمانی خود را افزون کند.

حال در جهانی که ارتباطات فراتر از دایره مرزها حرکت کرده و  تمامی انسانها در حال استفاده از تکنولوژی های نوین هستند ما در قرن بیست و یکم شاهد تحولات بسیار سریع و اساسی در حوزه های مختلفی چون فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هستیم و زیستن در این دوران مستلزم تجهیز شدن به لوازم و الزامات حرکت و ادامه حیات در عصر اطلاعات و ارتباطات است.

امروزه ارتباطات با فناوری گره خورده و شکل نوین آن، باعث شده تا سبک زندگی جهانیان، به سبک زندگی دیجیتال تغییر پیدا کند از طرفی نقش ریشه دار روابط عمومی ها که چشم بینا، مغز متفکر و چراغ روشنگر سازمان ها محسوب می شوند نیز بسیار کمک کننده استفاده از چنین ابزارهای نوینی است چرا که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ؛ نماد روشنگری نه کرسی رانت پروری

روابط عمومی ؛ نماد روشنگری نه کرسی رانت پروری