مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-18سياسي

برگزاری پانزدهمین دوره تحلیف کارآموختگان وکالت در گلستان


پانزدهمین دوره تحلیف کارآموختگان وکالت در گلستان با حضور رییس و اعضای هیأت مدیره، رییس و اعضای کمیسیون کارآموزی و اختبار و 39 نفر از کارآموختگان وکالت در سالن اجتماعات کانون وکلای دادگستری گلستان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان پانزدهمین دوره تحلیف کارآموختگان وکالت در گلستان با حضور رییس و اعضای هیأت مدیره، رییس و اعضای کمیسیون کارآموزی و اختبار و 39 نفر از کارآموختگان وکالت در سالن اجتماعات کانون وکلای دادگستری گلستان برگزار شد.

رییس کانون وکلای دادگستری گلستان در این مراسم خطاب به وکلای جدید گفت: سوگندی که امروز یاد می کنید تعهدی به وجدان خودتان است.

باید در حوزه وکالت آن گونه رفتار کنید که وقتی سال ها بعد به این روزهای خود نگاه کردید احساس غرور و افتخار کنید نه آنکه شرمنده وجدان خود شوید.

رضا سلیمانی با اشاره به شرایط فعلی جامعه وکالت تصریح کرد: متأسفانه در دهه اخیر هر روز از ناحیه کسانی که دارای قدرت هستند بر مشکلات جامعه وکالت افزوده می شود و این مشکلات در هیچ دوره ای آنقدر اذیت کننده و دور از منطق نبوده است، با این حال این شرایط خللی در اراده ما ایجاد نمی کند.

وی با بیان اینکه تأکید ما بر نگاه کارشناسانه به وکالت است، خاطرنشان کرد: اگر همه مردم هم این توان را داشته باشند که وکیل خوب شوند، ما هیچ مخالفتی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پانزدهمین دوره تحلیف کارآموختگان وکالت در گلستان

برگزاری پانزدهمین دوره تحلیف کارآموختگان وکالت در گلستان