مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-18سياسي

میدانی در شهرکرد «بی بی مریم» نام می گیرد


رییس شورای شهر شهرکرد با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر موافق نامگذاری میدانی به اسم «بی بی مریم» هستند، گفت: برای نامگذاری میدان به این نام سه میدان شهر پیشنهاد شده است و ممنوعیتی وجود ندارد.

- فرهاد رییسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برای نامگذاری میادین و یا خیابان های شهری دوره ای باید طی شود تا این امر اتفاق بیفتد، یعنی ابتدا پیشنهاد از سمت شهرداری به شورای شهر ابلاغ و بعد از بررسی این پروژه به کمیته نامگذاری ارسال می شود بعد از  بررسی و دریافت پاسخ استعلامات پرونده به شورای نامگذاری فرمانداری ارجاع داده و در پایان نام میدان تعویض خواهد شد.

رییس شورای شهر شهرکرد افزود: سه پروژه نامگذاری میدان پروفسور فرزانه ، پروفسور نحوی و بی بی مریم در دست اقدام است که هنوز سیکل اداری آن ها طی نشده و حساسیتی برای نامگذاری میدان به اسم شخص خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر موافق نامگذاری میدان به اسم بی بی مریم یا سردار اسعد بختیاری است، اظهار کرد: تنها باید مشکلات بررسی شود تا این امر اتفاق افتد برخی ها می خواهند به این اقدام دامن بزنند و شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر حساسیت شورای شهر و شهرداری با این نام ها پخش شده که صحت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدانی در شهرکرد «بی بی مریم» نام می گیرد

میدانی در شهرکرد «بی بی مریم» نام می گیرد