مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-18سياسي

امام جمعه یزد: مسئولان بعد از آزادی هم زندانیان را حمایت کنند


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که مسئولان انجمن حمایت زندانیان باید بعد از آزادی هم زندانیان را مورد حمایت قرار دهند، گفت: کاهش مشکلات معیشتی و اجتماعی خانواده های زندانی در گرو حمایت مستمر نهادهای نظارتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح امروز در جریان دیدار با مسئولین انجمن حمایتی زندانیان استان، اظهار کرد: مشکلات معیشتی و اجتماعی خانواده ها با حمایت روانی، مالی و اخلاقی تا حدود زیادی در حال انجام است ولی مشارکت حداکثر ارگان ها و نهادهای حمایتی و سرپرستی را می طلبد.

  وی با اشاره به نیاز زندانیان به فعالیت های تربیتی و آموزشی، افزود: مراقبت ها باید به گونه ای شکل بگیرد تا زندانی پس از آزادی مراقبت شود و این مراقبت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نهادهای مربوطه باید بر آن نظارت وکنترل بیشتری نمایند.

امام جمعه یزد به بحث تبلیغ، تربیت، ارشاد، هدایت کلی و آگاهی های قانونی جامعه تأکید کرد و گفت: گاهی فرد نسبت به قانون آگاهی کامل ندارد که لازم است آگاه سازی لازم صورت گیرد و تربیت دینی و اخلاقی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به تلاش برای حل مشکلات زندانیان خاطرنشان کرد: با برگزاری کلاس ها و برنامه های مختلف فرهنگی باید آسیب های موجود را احصاء و جهت رفع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: مسئولان بعد از آزادی هم زندانیان را حمایت کنند

امام جمعه یزد: مسئولان بعد از آزادی هم زندانیان را حمایت کنند