مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-05-17سياسي

روابط عمومی هایی که هم هستند و هم نیستند


روابط عمومی های ادارات با اینکه بخش مهم سازمان هستند، اما اعتقاد دارند به اندازه حیات خلوت سازمان نیز به آنان اهمیت داده نمی شود.

- روابط عمومی همانگونه که از نامش برمی آید خاستگاه تعامل سازمان با جامعه است.

بخشی که اگرچه بخش مهمی از سازمان است اما آن چنان که باید به آن توجه نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مگر نه این است که سازمان ها برای مردم کار می کنند؛ بنابراین باید با آنان ارتباط داشته و مشکلات را به مدیران منتقل و از سویی دیگر خدمات را نیز اطلاع رسانی کنند.

ضعف نیروی انسانی در این سال ها در بدنه روابط عمومی و عدم توجه به آموزش های مستمر متناسب با زمان برای این بخش و همچنین عدم مشورت با این حوزه از سوی مدیران همان چیزی است که گلایه های زیادی از سوی مسئولان روابط عمومی همراه شده است.

حامد عارفی نیا، مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به ایسنا گفت: 27 اردیبهشت ماه در ایران به نام روز ارتباطات و روابط عمومی مزین و نامبردار شده است.

وی افزود: ارتباطات از گذشته های دور به عنوان یک پدیده حیاتی در زندگی بشر وجود داشته است؛ چه زمانی که بشر از ابزارهایی همچون دود، نور، آتش و .

استفاده می کرد و چه با ورود به عصر تلگراف که زندگی بشر شکل تازه تری به خود گرفت و چه امروز که نظام ها و شبکه های ارتباطی همراه با زندگی روزمره بشر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی هایی که هم هستند و هم نیستند

روابط عمومی هایی که هم هستند و هم نیستند