مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-17سياسي

پیوند میراث فرهنگی و موزه ناگسستنی است


رییس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس با بیان این که پیوند میراث فرهنگی و موزه ناگسستنی است، گفت: امیدواریم در سال جاری با مهار ویروس منحوس کرونا بتوان جان دوباره ای به موزه ها داد که از این بابت صنعت گردشگری نیز منتفع شود.

- ایسنا/یزد رییس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس با بیان این که پیوند میراث فرهنگی و موزه ناگسستنی است، گفت: امیدواریم در سال جاری با مهار ویروس منحوس کرونا بتوان جان دوباره ای به موزه ها داد که از این بابت صنعت گردشگری نیز منتفع شود.

محمدرضا دشتی اردکانی در پیامی ضمن تبریک هفته میراث فرهنگی، اظهار کرد: میراث فرهنگی کشورمان به عنوان شناسنامه این سرزمین از فرهنگ و هویت مردمانش سخن می گوید و به تاریخ مدنیت در این کره خاکی درازا دارد.

وی افزود: این میراث به یاد ما می آورد که ایرانی هستیم و ایرانی بودن، میراث گران بهایی است که نسل حاضر باید برای آیندگان امانت داری کند و این مسئولیت خطیر به ما سپرده شده است که خود چراغ راهی است برای طی کردن طریق این سنت دیرینه.

رییس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که میراث فرهنگی ملموس و ناملموس ایران؛ عالی ترین مولفه این سرزمین در جهت معرفی ایران به جهانیان است، گفت: این میراث با هر زبانی قابل درک بوده و نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند میراث فرهنگی و موزه ناگسستنی است

پیوند میراث فرهنگی و موزه ناگسستنی است