مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-17اجتماعي

مگر حضوری یاد گرفته ایم که حضوری امتحان دهیم؟


بعد از گذشت مدت طویل و طاقت فرسایی از تجربه حضور در مدارس و کلاس درس و ارتباط مستقیم با معلمان، تصمیم برگزاری امتحانات به شیوه حضوری می تواند تبعاتی به مراتب مخرب تر از آموزش آنلاین و مجازی داشته باشد، - ایسنا/قم بعد از گذشت مدت طویل و طاقت فرسایی از تجربه حضور در مدارس و کلاس درس و ارتباط مستقیم با معلمان، تصمیم برگزاری امتحانات به شیوه حضوری می تواند تبعاتی به مراتب مخرب تر از آموزش آنلاین و مجازی داشته باشد، اثرات جبران ناپذیری که می تواند حتی یک خانواده را از داشتن فرزند و ماحصل عمر خود برای همیشه محروم کند.

قریب به دوسال است که دانش آموزان و دانشجویان از آموزش حضوری در مدارس و مراکز آموزشی بی بهره بوده و با حال هوای حضور در جمع دوستان خود غریبه و نامانوس شده اند.

در سرتاسر این کره خاکی که در ظلمت کرونا به سر می برد، معنا و مفهوم بسیاری کلمات تغییر پیدا کرده و گویی دچار نگون بختی و بی بارگی هستند؛ همچون مدرسه و کلاس درس که امروزه بار معنایی خود را از دست داده و به یک گوشی هوشمند مبدل شده است.

دو سال زمان زیادی است و تحولات و اتفاقات زیادی می تواند آن را شیرین و به یادماندنی و یا تلخ و غم انگیز با انبوهی از خاطرات کدر به ارمغان آورد، این روزها، ماه ها و سال ها آنقدر کشنده بود که لحظه به لحظه آن همچون تازیانه ای بر تن و روح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر حضوری یاد گرفته ایم که حضوری امتحان دهیم؟

مگر حضوری یاد گرفته ایم که حضوری امتحان دهیم؟