مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-17اقتصادي

دو معدن متخلف در دهشیر تفت پلمب شدند


در راستای اجرای طرح سامان دهی معادن سنگ منطقه دهشیر، دو واحد معدنی متخلف در این منطقه که اقدام به حمل بار با تناژ غیرقانونی و بدون اخذ حواله بار و بارنامه کرده بودند با دستور قضایی پلمب شدند.

- ایسنا/یزد فرماندار تفت گفت: در راستای اجرای طرح سامان دهی معادن سنگ منطقه دهشیر، دو واحد معدنی متخلف در این منطقه که اقدام به حمل بار با تناژ غیرقانونی و بدون اخذ حواله بار و بارنامه کرده بودند با دستور قضایی پلمب شدند.

علیرضا نوکار در مورد اجرای طرح سامان دهی معادن سنگ منطقه دهشیر تفت، گفت: دو معدن سنگ متخلف در منطقه دهشیر که در اجرای طرح سامان دهی معادن سنگ این منطقه و با وجود اخطارهای قبلی تخلفاتی داشتند، با دستور قضایی پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و اشتغال سرلوحه کار مدیران شهرستان تفت قرار دارد اما از سوی دیگر جلوگیری از برداشت های غیرمجاز و حمل بار سنگ معادن بدون حواله بارگیری و با تناژ غیرمجاز که موجب تضییع بیت المال و پرداخت نشدن حقوق دولتی و فرار مالیاتی می شود به طور کامل و قانونی در دستور کار مدیران شهرستان است.

فرماندار دریافت نکردن حواله بار توسط معادن را یکی از معضلات موجود عنوان کرد و گفت: دریافت یا صدور بارنامه در مناطق دیگر استان و کشور، تناژ بار فراتر از حد مجاز و قانونی، بارگیری در شب و فرار مالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو معدن متخلف در دهشیر تفت پلمب شدند

دو معدن متخلف در دهشیر تفت پلمب شدند