مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-17سياسي

پیش نگری و پیش بینی در حوزه مدیریت بحران ضروری است


انجام پیش نگری و پیش بینی لازم در بحران های پیش رو نیازمند برنامه ریزی برای پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی و پاسخ لازم است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انجام پیش نگری و پیش بینی لازم در بحران های پیش رو نیازمند برنامه ریزی برای پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی و پاسخ لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری، حمدعلی موهبتی در نشست پیشگیری، فرماندهی، هماهنگی و پاسخ بحران استان با تبریک و گرامیداشت بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهارکرد: استفاده از ظرفیت روابط عمومی می تواند بستری برای فرهنگ سازی مناسب فراهم کند که در پیش بینی و پیش نگری حوادث بسیار حائز اهمیت و در حوزه مدیریت بحران موثر است.

وی به تاثیر فرهنگ سازی در اپیدمی بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: بخشی از نگرانی های همه اعضای جلسه اپیدمی گسترده ویروس کرونا در دنیا و کشور است که اگر اقدامات لازم به طور مستمر انجام نگیرد روزهای خوبی در حوزه کرونا پیش بینی نمی شود.

استاندار سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: در 16 ماه گذشته حدود 1300 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان فوتی داشته ایم و متاسفانه در همین مدت بیش از 1400 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند که با در نظر گرفتن خسارت های مالی و معلولیت های ناشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نگری و پیش بینی در حوزه مدیریت بحران ضروری است

پیش نگری و پیش بینی در حوزه مدیریت بحران ضروری است