مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-17دانش

برندسازی مراکز علمی کاربری جهاد دانشگاهی گیلان


رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، به تمرکز حوزه آموزشی جهاد دانشگاهی بر آموزش های کوتاه مدت تخصصی اشاره کرد و گفت: به دنبال برندسازی مراکز آموزشی و علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان در حوزه آموزش های کوتاه مدت و بلندمدت هستیم.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، به تمرکز حوزه آموزشی جهاد دانشگاهی بر آموزش های کوتاه مدت تخصصی اشاره کرد و گفت: به دنبال برندسازی مراکز آموزشی و علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان در حوزه آموزش های کوتاه مدت و بلندمدت هستیم.

دکتر فریبرز جمالزاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جهت گیری جهاد دانشگاهی در سه حوزه پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهشی به دنبال انجام طرح های فناورانه بوده و طی دو سال گذشته بودجه ای ویژه برای طرح های فناورانه تخصیص داده است.

وی از اجرای طرح فناورانه آب همراه نفت توسط پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی خبر داد و افزود: پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی این طرح را به صورت پایلوت اجرا کرده و در حال انعقاد قرارداد با شرکت فلات قاره هستیم.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، یکی از طرح های فناورانه پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در سال جاری را راه اندازی زباله سوزهای کوچک مقیاس با ظرفیت سه تن در ساعت دانست و تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی مراکز علمی کاربری جهاد دانشگاهی گیلان

برندسازی مراکز علمی کاربری جهاد دانشگاهی گیلان