مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-17اجتماعي

آسیب های اجتماعی درپی تداوم تعطیلی اماکن ورزشی


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با ابراز نگرانی از افزایش فعالیت های ورزشی به صورت زیرزمینی در دوران تعطیلی اماکن ورزشی، گفت: تداوم تعطیلی اماکن ورزشی در شرایط کرونایی سبب بروز آسیب های اجتماعی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فرزاد فتاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه پس از تغییر رنگ وضعیت کرونا در خراسان رضوی از قرمز به نارنجی، بسیاری از صنوف مجوز بازگشایی و فعالیت دریافت کرده اند، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا فعالیت های ورزشی از گروه های شغلی یک و دو به گروه سه تغییر کرد و این باعث شد که فعالیت های ورزشی برخلاف هفته ها و ماه های گذشته همراه با دسته اول و دوم مجوز بازگشایی را دریافت نکنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصمیمات این ستاد را لازم الاجرا دانست و افزود: متأسفانه با استمرار شرایط کرونایی و محدودیت هایی که از سوی ستاد ملی کرونا اعمال می شود، فشارهای زیادی از طرف اماکن و باشگاه های ورزشی به خاطر خسارات زیادی که متحمل شده اند بر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان واردشده است.

وی ادامه داد: با توجه به بروز مشکلات عدیده ناشی از تعطیلی اماکن ورزشی و ابراز گلایه مدیران و ورزشکاران تاکنون علاوه بر مکاتباتی که با شخص وزیر ورزش و جوانان و معاون ورزش قهرمانی داشتیم، با استاندار خراسان رضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی درپی تداوم تعطیلی اماکن ورزشی

آسیب های اجتماعی درپی تداوم تعطیلی اماکن ورزشی