مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-17اقتصادي

کشف 136 دستگاه ماینر غیرمجاز در کردستان


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون با همکاری مراجع قضایی، 136 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در استان کشف و ضبط شده است.

کوهسار رسولی تبار در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مالکان این دستگاه ها بر اساس میزان استفاده غیرمجاز از برق، جریمه شده و انشعاب آنان هم قطع شد.

وی اضافه کرد: به کسانی که در شناسایی و گزارش مراکز(دستگاه های) غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال به شرکت توزیع برق استان کمک کنند، به تناسب میزان استفاده غیرقانونی از برق، بین 10 تا 100 میلیون ریال پاداش داده می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: مشترکان در صورت اطلاع از محل دستگاه های غیرمجاز تولید ارز دیجیتال، می توانند موضوع را به شرکت برق از طریق شماره تلفن 121 یا پلیس آگاهی 131 و 110 اطلاع دهند.

رسولی تبار افزود: برای مراکز استخراج ارز دیجیتال تعرفه برق مشخصی توسط وزارت نیرو تدوین شده که بر اساس آن قرارداد منعقد شده و انشعاب واگذار می شود، بنابراین خارج از این رویه، مصرف برق غیرقانونی است.

وی از مشترکان خواست برای استخراج رمز ارز، از برق با تعرفه های مشخص (خانگی، عمومی، صنعتی و کشاورزی) استفاده نکنند، چرا که علاوه بر اعمال جریمه های بسیار سنگین، امکان سلب امتیاز و معرفی به مراجع قضایی نیز وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 136 دستگاه ماینر غیرمجاز در کردستان

کشف 136 دستگاه ماینر غیرمجاز در کردستان