مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-17دانش

پارک فناوری سلامت و تجهیزات پزشکی در اصفهان ایجاد می شود


رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: با توجه به نیاز کشور به لوازم پزشکی، دارو، درمان و تجهیزات بیمارستانی ایجاد پارک علم و فناوری سلامت و تجهیزات پزشکی با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان قرار گرفت.

- جعفر قیصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سال 1399 با توجه به نیاز کشور به لوازم پزشکی، دارو، درمان و تجهیزات بیمارستانی ایجاد پارک علم و فناوری سلامت و تجهیزات پزشکی با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان قرار گرفت و این مرکز نخستین پارک علم و فناوری در استان اصفهان است که توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد.

رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: پارک سلامت و تجهیزات پزشکی با دریافت مجوز هیأت امنای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در 250 هزار متر مربع با زیربنای 360 هزار متر مربع در مدت 7 سال در اصفهان اجرا می شود.

وی با اشاره به صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان واحدهای فناور افزود: حضور در عرصه های بین المللی و فعال بودن در جمع سازمان ها و مجامع بین المللی و تلاش برای ارتباطات شرکت ها و مؤسسات با بازارهای بین المللی از جمله برنامه هایی است که شهرک همواره بر آن اهتمام داشته است و یکی از نتایج آن افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک فناوری سلامت و تجهیزات پزشکی در اصفهان ایجاد می شود

پارک فناوری سلامت و تجهیزات پزشکی در اصفهان ایجاد می شود