مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 01:502021-05-17ورزشي

آسیب های کرونا بر فعالیت ورزشی ورزشکاران/ قطع تمرین 30 درصد ورزشکاران پایتخت


عضو هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی می گوید نزدیک به 80 درصد ورزشکاران استان تهران برای اجرای فعالیت بدنی و تمرینات ورزشی دچار مشکل و محدودیت شده و 30 درصد این افراد اقدام به قطع تمرینات خود کرده اند.

- عضو هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی می گوید نزدیک به 80 درصد ورزشکاران استان تهران برای اجرای فعالیت بدنی و تمرینات ورزشی دچار مشکل و محدودیت شده و 30 درصد این افراد اقدام به قطع تمرینات خود کرده اند.

علی کاشی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به طرح تحقیقی صورت گرفته روی ورزشکاران استان تهران به منظور بررسی تاثیر بحران کرونا بر وضعیت فعالیت بدنی این افراد، اظهار کرد: متاسفانه در سال 1399 به دلیل بحران کرونا فعالیت ورزشی بسیاری از ورزشکاران کشور دچار مشکل شد و باشگاه های ورزشی برای مدت طولانی با محدودیت فعالیت مواجه بودند و اماکن عمومی به تعطیلی کشیده شدند، به همین دلیل عده زیادی از ورزشکاران در خصوص ادامه فعالیت بدنی خود دچار مشکل شدند.

وی افزود: در این طرح تحقیقی به بررسی این موضوع پرداخته شد که ورزشکاران سازمان یافته استان تهران در حال حاضر و در شرایط بحران کرونا نیز ورزش می کنند یا خیر و اینکه بیماری کرونا چه تاثیری بر فعالیت بدنی این افراد داشته است؟ عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های کرونا بر فعالیت ورزشی ورزشکاران/ قطع تمرین 30 درصد ورزشکاران پایتخت

آسیب های کرونا بر فعالیت ورزشی ورزشکاران/ قطع تمرین 30 درصد ورزشکاران پایتخت