مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 00:102021-05-17ورزشي

فدراسیون سرپرست ها


رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال از زمان روی کار آمدن، برای روسای همه ارکان و کمیته های این فدراسیون حکم سرپرستی صادر کرده اند.

- رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال از زمان روی کار آمدن، برای روسای همه ارکان و کمیته های این فدراسیون حکم سرپرستی صادر کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون فوتبال رفته رفته در حالی پوست اندازی و تعیین تکلیف روسا و مسئولان ارکان و کمیته های مختلف است.

رییس و هیات رییسه این فدراسیون از زمان برگزاری انتخابات در دهم اسفند 90، دو جلسه برگزار کرده و افرادی برای برای تصدی سمت های مختلف معرفی کرده اند.

اما نکته عجیب در انتصاب های اخیر، معرفی سرپرست به جای رییس بوده که طبق قانون و اساسنامه مصوب سال 99، فقط سه ماه قادر به فعالیت هستند.

در ایران، سرپرست به کسانی اطلاق می شود که برای مدت زمانی کوتاه به مدت سه ماه، به عنوان مدیر موقت فعالیت می کنند و حکمی برای ماموریت خود دریافت نمی کنند و در نتیجه دارای اختیارات تام همانند رییس نیستند.

در فدراسیون فوتبال ، سمت های مهم و حیاتی مانند دبیرکلی، کمیته مسابقات، کمیته داوران، کمیته فوتسال، کمیته فوتبال ساحلی، کمیته بازاریابی و .

فعلا با سرپرستان و روسای موقت اداره می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون سرپرست ها

فدراسیون سرپرست ها