مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 23:152021-05-17اجتماعي

توزیع 580 سری جهیزیه در زنجان


جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در اسفند ماه سال گذشته 255 سری جهیزیه در استان توزیع شده است، گفت: 580 سری جهیزیه در قالب رزمایش کمک مومنانه در این استان توزیع شده است.

- ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ماه رمضان به همت بسیجیان، مردم خیر و دستگاه های اجرایی اقدام به دستگیری از نیازمندان کرده است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این اقدام در هشت محور انجام شده است، بیان کرد: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، مرمت و تامین اجاره بها، تهیه نوشت افزار، گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند و تهیه جهیزیه از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به اینکه در اسفند ماه سال گذشته 255 سری جهیزیه در استان زنجان توزیع شده است، اضافه کرد: 580 سری جهیزیه در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان توزیع شده است.

طهماسبی از توزیع 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، خبر داد و گفت: این بسته ها در ایام ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در بین نیازمندان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 580 سری جهیزیه در زنجان

توزیع 580 سری جهیزیه در زنجان