مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:202021-05-17اقتصادي

یک تصمیم جدید برای سگ های بلاصاحب اهواز


مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز از ساخت نقاهتگاهی برای نگهداری سگ های بلاصاحب در پارک شهروند اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز از ساخت نقاهتگاهی برای نگهداری سگ های بلاصاحب در پارک شهروند اهواز خبر داد.

محمود ثابت قدم با اشاره به راه اندازی نقاهتگاه در پارک شهروند اهواز برای نگهداری سگ های بلاصاحب، اظهار کرد: در خصوص ساخت نقاهتگاه نگهداری سگ های بلاصاحب مقرر سده است که در پارک جنگلی، زمینی به مساحت 5 هکتار در اختیار شهرداری قرار بدهند که اکنون در حال اخذ مجوزهای لازم از شرکت نفت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این نقاهتگاه نیازمند 1500 متر دیوار است که مکاتبات و توافقنامه ای با شرکت توسعه نیشکر انجام شده است و دیوارها در حال ساخت هستند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز با اشاره به راه اندازی سایت پسماند در منطقه برومی اهواز گفت: تا زمانی که نقاهتگاه در پارک شهروند به بهره برداری برسد با توجه به حاد شدن مشکل سگ های بلاصاحب در سطح شهر و نگرانی شهروندان، زمینی در منطقه برومی به مساحت 2 هزار متر برای نگهداری این سگ ها در نظر گرفته ایم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: سگ های بلاصاحب به صورت موقت تا تکمیل نقاهتگاه اصلی، در این مکان نگهداری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تصمیم جدید برای سگ های بلاصاحب اهواز

یک تصمیم جدید برای سگ های بلاصاحب اهواز