مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:152021-05-17بين الملل

حکا م عرب برای حفظ تاج و تخت اسراییل را محکوم می کنند


نخست وزیر اسبق قطر با تاکید بر اینکه رژیم های عربی به مساله فلسطین خیانت کردند، گفت اگر برخی حکام عرب حملات اسراییل را محکوم می کنند، صرفا برای حفظ تاج و تختشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، نخست وزیر اسبق قطر از نبود یک موضع واقعی و عملی نزد خیلی از کشور های عربی در خصوص دفاع از فلسطینی ها انتقاد کرد.

حمد بن جاسم در گفتگو با پایگاه خبری روسیا الیوم گفت: مواضع کشور های عربی در قبال اقدامات خشونت آمیز اخیر اسراییل در فلسطین متفاوت است، برخی از آن ها دعوت به صلح می کنند و برخی هم با شرایط فعلی همراه هستند.

نخست وزیر اسبق قطر تصریح کرد: برخی حکومت های عربی فقط برای کنترل خشم داخلی و حفظ تاج و تخت خود حملات اسراییل را محکوم کردند.

وی افزود: کسانی که برای اوضاع فلسطین گریه می کنند، باید به دلایل آن مراجعه کنند و خواهند فهمید که کابینه نتانیاهو باعث و بانی آن است.

بن جاسم تصریح کرد: اسراییل می داند که هیچ جدیتی از سوی کشور های عربی برای حل مناقشه فلسطین و اسراییل وجود ندارد و در واقع عرب ها به آرمان فلسطین خیانت کردند.

نخست وزیر اسبق قطر گفت که اگر کسانی هم به دنبال رابطه و تفاهم با اسراییل هستند این تفاهمات دستکم باید بر اساس قطعنامه های بین المللی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکا م عرب برای حفظ تاج و تخت اسراییل را محکوم می کنند

حکا م عرب برای حفظ تاج و تخت اسراییل را محکوم می کنند