مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:052021-05-17سياسي

جزییات پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم آباد/ اختصاص 200 میلیارد وام


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستانی «نیایش» گفت: امیدواریم با توجه به پیگیری های صورت گرفته، - خرم آباد- نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستانی نیایش گفت: امیدواریم با توجه به پیگیری های صورت گرفته، این پروژه ظرف دو سال افتتاح شود.

مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد اظهار داشت: تکمیل این پروژه سال ها است که دغدغه مردم است.

اختصاص 200 میلیارد وام برای تکمیل پروژه وی با بیان اینکه چالشی بین دانشگاه علوم پزشکی و قرارگاه خاتم در رابطه با اجرای این پروژه وجود داشت عنوان کرد: این امر به دلیل اعتبارات بود به طوری که این شرایط تا فسخ قرارداد پروژه نیز پیش رفت.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تکمیل این پروژه در وزارت خانه و قرارگاه خاتم افزود: قرار بر این شد که 200 میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه در نظر گرفته شود.

ویسکرمی تصریح کرد: بحث تملک و واگذاری ملک های دانشگاه فعلاً منتفی است، پرداخت وام برای این پروژه بیمارستانی به مراحل نهایی رسیده و امیدواریم نوبخت امضای نهایی را در این رابطه صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم آباد/ اختصاص 200 میلیارد وام

جزییات پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم آباد/ اختصاص 200 میلیارد وام