مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:052021-05-17بين الملل

برکناری بیل گیتس از هیات مدیره به علت روابط غیراخلاقی


هیات مدیره مایکروسافت در سال 2020 تصمیم گرفت بیل گیتس موسس این شرکت را کنار بگذارد و حالا مشخص شده علت این مساله روابط غیراخلاقی وی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس به نقل از سی ان بی سی، هیات مدیره مایکروسافت تحقیقاتی را در مورد روابط عاشقانه و غیراخلاقی بیل گیتس با یکی از کارکنان زن شرکت مایکروسافت به عمل آورده بود.

از نظر هیات مدیره مایکروسافت این روابط نامناسب بوده و به همین علت تصمیم گرفته شد بیل گیتس موسس مایکروسافت دیگر حتی عضو هیات مدیره آن نیز نباشد.

بر اساس گزارش هایی که در روزنامه های وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز به چاپ رسیده بیل گیتس رفتار های پرسش برانگیزی در محیط های کاری با زنان داشته و اعتبار و حیثیت خود را با این رفتار ها زیر سوال برده است.

اقدامات بیل گیتس در ارتباط با یک کارمند زن مایکروسافت تا بدان حد حساسیت برانگیز شده بود که در اواخر سال 2019، این شرکت یک موسسه حقوقی را برای تحقیق در این زمینه به خدمت گرفت.

یکی از مهندسان زن مایکروسافت در سال 2019 با ارسال نامه ای برای هیات مدیره مایکروسافت از روابط جنسی طولانی مدت خود با گیتس خبر داده بود.

بیل گیتس خود قبل از پایان تحقیقات هیات مدیره مایکروسافت در این زمینه اعلام کناره گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری بیل گیتس از هیات مدیره به علت روابط غیراخلاقی

برکناری بیل گیتس از هیات مدیره به علت روابط غیراخلاقی