مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:202021-05-17اقتصادي

مجموعه تفریحی پارک سنگی در قروه احداث می شود


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قروه از احداث مجموعه تفریحی و گردشگری پارک سنگی در این شهرستان خبر داد.

- محمد مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: به منظور توسعه مراکز تفریحی و گردشگری، معدن مطروکه واقع در کوه کولاوا به مساحت 13 هکتار برای ایجاد پارک سنگی و مرکز تفریحی با استفاده از سنگ های معادن شهرستان، به شهرداری قروه واگذار خواهد شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قروه به لزوم توسعه زیرساخت های منطقه نمونه گردشگری باباگرگر و سراب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در صورت اجرایی شدن طرح مجموعه پارک سنگی زیرساخت ها و امکانات لازم از جمله آب، برق، گاز و .

برای پارک توسط ادارات و شرکت های خدماتی تامین خواهد شد.

وی حفظ کاربری طبیعی زمین های مجاور پارک طبیعت و کوه کولاوا را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: نخاله های  ساختمانی موجود در کوه شهدای گمنام توسط اداره راه و سایر دستگاه های ذی ربط پاک سازی می شود.

مرادی بر لزوم تسریع در توسعه و ساماندهی مناطق نمونه گردشگری شهرستان به ویژه باباگرگر و سراب اشاره و عنوان کرد: کمیته فنی گردشگری شهرستان با در دستور کار قرار دادن ساماندهی این مناطق بصورت مستمر به کار خود ادامه خواهد داد و در جلسه بعدی اقدامات انجام شده توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه تفریحی پارک سنگی در قروه احداث می شود

مجموعه تفریحی پارک سنگی در قروه احداث می شود