مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:152021-05-17بين الملل

استقبال فرانسه از نگهداری اطلاعات با استفاده از فناوری گوگل و مایکروسافت


دولت فرانسه اعلام کرد بخشی از اطلاعات حساس دولتی و شرکتی این کشور می توانند با استفاده از فناوری رایانشی ابری گوگل و مایکروسافت به شکل ایمن نگهداری شوند.

- دولت فرانسه اعلام کرد بخشی از اطلاعات حساس دولتی و شرکتی این کشور می توانند با استفاده از فناوری رایانشی ابری گوگل و مایکروسافت به شکل ایمن نگهداری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اظهارات بخشی از طرح استراتژیکی بود که توسط برونو لومر، وزیر دارایی و دو وزیر دیگر فرانسه تشریح شد و به برتری تکنولوژیک آمریکا در این بخش اذعان شد و برخلاف درخواستهای پیشین سیاستمداران اروپایی برای گزینه های کاملا بومی بود.

گوگل و مایکروسافت به همراه آمازون حوزه نگهداری اطلاعات در سراسر جهان را تحت نفوذ دارند و نگرانیهایی را در اروپا بر سر ریسک جاسوسی توسط آمریکا در پی تصویب شدن قانون 2018 کلود آمریکا به وجود آورده اند.

لومر گرفت: با این حال یک گزینه رایانش ابری مطمئن می تواند در اروپا طراحی شود با این ضمانت که محل سرورها در خاک فرانسه باشد و مالکیت شرکتهایی که اطلاعات را نگهداری و پردازش می کنند اروپایی باشد.

وی در ادامه افزود: ما تصمیم گرفتیم که بهترین شرکتها - و من به مایکروسافت و گوگل فکر کردم - می توانند مجوز استفاده از تمام یا بخشی از فناوری خود را به شرکتهای فرانسوی بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال فرانسه از نگهداری اطلاعات با استفاده از فناوری گوگل و مایکروسافت

استقبال فرانسه از نگهداری اطلاعات با استفاده از فناوری گوگل و مایکروسافت