مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:152021-05-17سياسي

علیرغم توطئه های دشمنان، شاهد امنیت مطلوب در خوزستان هستیم


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از زحمات شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت گفت: نیروی انتظامی پیشانی مقوله امنیت است.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از زحمات شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت گفت: نیروی انتظامی پیشانی مقوله امنیت است.

آیت الله محسن حیدری در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان و رییس عقیدتی سیاسی، جانشین، معاون هماهنگ کننده و تنی چند از مسئولان انتظامی استان، ضمن تبریک عید سعید فطر به سبز قامتان این نیرو از تلاش های تک تک کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه علیرغم توطئه های مختلف دشمنان در نا امن جلوه دادن کشور خصوصاً در استان خوزستان اما ما شاهد امنیت مطلوبی در این استان هستیم، افزود: مسئولیت عزیزان ما در نیروی انتظامی فوق العاده زیاد و منزلت بسیار زیادی نزد خداوند دارند و بر اثر جدیت، اخلاص و دلسوزی آنان ما توفیقات زیادی در برقراری امنیت داشته ایم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برای حضور حداکثری مردم باید موانع را با تمام قدرت از بین ببریم تا مردم حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند، گفت: ویروس منحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرغم توطئه های دشمنان، شاهد امنیت مطلوب در خوزستان هستیم

علیرغم توطئه های دشمنان، شاهد امنیت مطلوب در خوزستان هستیم