مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-17سياسي

توزیع 160 هزار ماسک میان زائران در ماه مبارک رمضان


مدیر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به بهره مندی از ظرفیت 16 هزار نفر خدمت در حوزه های مختلف انتظامی و خدماتی طی ماه مبارک رمضان گفت: در ماه رمضان 160 هزار ماسک یکبار مصرف میان زائران حرم مطهر توزیع شده است.

- حجت الاسلام علی اشرف عبدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه خادمان حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی روند خدمت رسانی به زائران را دنبال کردند، اظهار کرد: هر چند با محدودیت های مختلف روبرو بودیم اما تلاش کردیم تا بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی خادمان حرم در بخش های مختلف عنوان کرد: طی ماه مبارک رمضان روزانه 500 نفر در بخش های مرتبط با مدیریت حرم مطهر به زائران خدمت رسانی می کردند که این تعداد در شب های قدر به هزار نفر نیز رسیده است.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری مراسم احیای شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان یاد کرد و گفت: در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، علاوه بر حفظ فاصله اجتماعی، در هر مراسم احیا 10 هزار ماسک یکبار مصرف میان زائران توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در شب های قدر به همت خادمان حرم مطهر صحن ها و خیابان های اطراف حرم مطهر با استفاده از 30 هزار متر مربع فرش، مفروش شدند، اظهار کرد: در شب های قدر فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 160 هزار ماسک میان زائران در ماه مبارک رمضان

توزیع 160 هزار ماسک میان زائران در ماه مبارک رمضان