مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-17بين الملل

کم آبی مهم ترین بحران چهارمحال و بختیاری است


شهرکرد اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز در استان چهارمحال و بختیاری حضور یافت که بیشترین موضوعی که مورد توجه بازدیدهای میدانی این مسؤول قرار گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز در استان چهارمحال و بختیاری حضور یافت.

 بازدید از پایگاه امداد هوایی شهرکرد، بازدید از دشت ممنوعه شهرکرد، بازدید از پروژه زه کشی شهرک منظریه، بازدید از باغات آسیب دیده از سرمازدگی شهرستان سامان، افتتاح پایگاه امدادی جاده ای شهدای ناغان، شرکت در مانور چندمنظوره امداد نجات در شهرستان کیار از جمله برنامه های اجرا شده امروز این مسؤول بود.

حضور در دشت بحرانی شهرکرد از جمله اولین برنامه های حضور این مقام کشوری در استان بود که مشکل کم آبی و بروز بحران افزایش ریزگرد در هوا از این دشت مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

احمد راستینه نیز با همراهی این مسؤول کشوری در بازدید از دشت ممنوعه شهرکرد گفت: 15 دشت بحرانی و ممنوعه بحرانی در استان وجود دارد که می توان برای تغذیه آب های زیر زمینی در این دشت ها، آب های سطحی را به سمت این دشت ها هدایت کرد.

اگر چاره ای برای تغذیه آب های زیرزمینی در دشت شهرکرد اندیشیده نشود در چند سال آینده با بحران مواجه می شویم نماینده مردم شهرکردف بن و سامان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی مهم ترین بحران چهارمحال و بختیاری است

کم آبی مهم ترین بحران چهارمحال و بختیاری است