مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 18:002021-05-17سياسي

راهپیمایی یمنی ها در حمایت از مقاومت فلسطین


عضو شورای عالی سیاسی یمن در راهپیمایی باشکوه امروز در پایتخت این کشور که برای اعلام همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین برگزار شد، تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی با هواپیماهایش برای آزادسازی فلسطین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، هزاران نفر امروز در صنعاء پایتخت یمن برای اعلام همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین راهپیمایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المسیره، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در این راهپیمایی گفت: ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن با هواپیماهایش برای آزادسازی فلسطین برود و ما هم برای کمک به آن آماده ایم.

وی همچنین بر لزوم راه افتادن جنگ رسانه ای و سیاسی شدید علیه دشمن صهیونیستی تاکید کرد و گفت: رسانه های ما برای بیدار کردن ملت ها کاری کنند.

الحوثی با تاکید بر اینکه موشک های مقاومت معامله قرن را سرنگون کرد، گفت: دشمن اسراییلی به مسجد الاقصی و قدس تعرض می کند و ملت های عربی و اسلامی باید در کنار گروه های مقاومت فلسطین با این حملات مقابله کنند.

این مقام یمنی با تاکید بر اینکه ملت فلسطین در خط مقدم دفاع از امت اسلامی در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده است، گفت: ما از حضور مبارک ملت یمن در راهپیمایی باشکوه امروز قدردانی می کنیم که پیام خود را به ملت فلسطین رساند و اعلام کرد که قدس، امروز نزدیک تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی یمنی ها در حمایت از مقاومت فلسطین

راهپیمایی یمنی ها در حمایت از مقاومت فلسطین