مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-05-17ورزشي

یک گزینه غیرمنتظره و جذاب برای هدایت تاتنهام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش بود که هانسی فلیک به شکل رسمی اعلام کرد که بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران فوق العاده در بایرن مونیخ، - گفته می شود هانسی فلیک گزینه مورد علاقه دنیل لوی برای حضور روی نیمکت این تیم محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، چندی پیش بود که هانسی فلیک به شکل رسمی اعلام کرد که بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران فوق العاده در بایرن مونیخ، نهایتاً در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و به دنبال چالش جدیدی می رود؛ موضوعی که باعث شد چندی بعد بایرن یولیان ناگلزمان را به عنوان جانشین او معرفی کند.

شواهد حاکی از آن است که هانسی فلیک به زودی هدایت تیم ملی آلمان را برعهده خواهد گرفت و جانشین یواخیم لوو می شود که بعد از رقابت های یورو در تابستان از این تیم جدا می شود.

در واقع از همین پیشنهاد تیم ملی آلمان به عنوان یکی از دلایلی که باعث شده هانسی فلیک به جدایی از بایرن مونیخ ترقیب شود، نام برده می شود؛ هر چند که به نظر می رسد اختلاف او و حسن صالح حمیدزیچ در این جدایی تصمیم نقش اساسی را ایفا کرده است.

با وجود نزدیک بودن هانسی فلیک به نیمکت تیم ملی آلمان، در هفته های اخیر از علاقه چند باشگاه از جمله بارسلونا و یوونتوس به این سرمربی موفق صحبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گزینه غیرمنتظره و جذاب برای هدایت تاتنهام

یک گزینه غیرمنتظره و جذاب برای هدایت تاتنهام