مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-05-17سياسي

بوی بداخلاقی از رفتار نامزدهای انتخاباتی به مشام می رسد


دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به لزوم رعایت اخلاق در انتخابات گفت: از رفتار برخی نامزدهای انتخاباتی بوی بداخلاقی به مشام می رسد.

- ایسنا/قم دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به لزوم رعایت اخلاق در انتخابات گفت: از رفتار برخی نامزدهای انتخاباتی بوی بداخلاقی به مشام می رسد.

آیت الله حسینی بوشهری در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره علامه حلی که امروز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به سخنی از پیامبر (ص) اظهار داشت: قلم، نعمت بزرگی است و اگر قلم نبود ملک و دین استوار نمی شد و زندگی بر انسان گوارا نمی گردید.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با ابراز قدردانی از دست اندرکاران جشنواره علامه حلی تاکید کرد: این جشنواره به منظور تقدیر از طلاب جوان برادر و خواهر در سراسر کشور برگزار می شود و از مدیر حوزه های علمیه آیت الله اعرافی، مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور و سرپرست جامعه الزهرا حجت الاسلام و المسلمین دیانی که در این کار بزرگ سهیم هستند قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به پایه گذاری این حرکت افزود: حجت الاسلام و المسلمین عماد هم در مسئله کتاب سال حوزه و هم جشنواره علامه حلی سهم وافری دارند و در رشد و شکوفایی حوزه ها نقشی تاثیرگذار داشته اند و امروز هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی بداخلاقی از رفتار نامزدهای انتخاباتی به مشام می رسد

بوی بداخلاقی از رفتار نامزدهای انتخاباتی به مشام می رسد