مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-17اقتصادي

اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در استان گلستان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: با شروع زمان برداشت محصول کلزار در طرح جهش تولید در دیمزارها، امسال نخستین سال از اجرای برنامه پنج ساله در شهرستان کلاله با حضور مسئولین و کارشناسان جهاد کشاورزی و نیز ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: با شروع زمان برداشت محصول کلزار در طرح جهش تولید در دیمزارها، امسال نخستین سال از اجرای برنامه پنج ساله در شهرستان کلاله با حضور مسئولین و کارشناسان جهاد کشاورزی و نیز ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.

محمدمهدی سلمان زاده اظهار کرد: بر اساس عقد تفاهم نامه همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور با وزارت جهاد کشاورزی، اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها ابتدا در برخی از استانها و از جمله استان گلستان به صورت پایلوت برای سال زارعی 1399- 1400 اجرا شد.

وی افزود: سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نام گذاری شد و این اقدام در همین راستا و با اهدافی در کشور صورت گرفت و قرار است این طرح به مدت پنج ساله با جدیت تمام ادامه یابد.

سلمان زاده هدف از اجرای این طرح را افزایش میزان تولید محصول در مزارع دیم با اتکا بر دانش کشاورزی برای ارتقاء امنیت غذایی کشور دانست و گفت: اجرای این طرح موجب افزایش درآمد کشاورزان در دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در استان گلستان

اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در استان گلستان