مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-17سياسي

حزب الله: از روح حاج قاسم سلیمانی عقل مدبر معادله موشک ها در میدان تشکر می کنیم


رییس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه دشمن صهیونیستی زیر فشار موشک های مقاومت دچار بحران وخیم در سطح سیاسی و مردمی شده است، گفت: از روح حاج قاسم سلیمانی عقل مدبر معادله موشک ها در میدان تشکر می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که نبرد قدس نبرد امت اسلامی است و در اینجا هیچ جایی برای بی طرفی و حاشیه های سیاسی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری العهد، صفی الدین با بیان اینکه امروز صفحه جدیدی آغاز شده است که بیت المقدس ، فلسطین و مقاومت  نام دارد، گفت: سخن ما از ضاحیه جنوبی بیروت این است که همه ما مقاومت هستیم و به تفرقه، فتنه ها و عادی سازی نه می گوییم.

این مسئول حزب الله تصریح کرد: جواب گستاخی دشمن در تفرقه افکنی میان امت از قدس شریف آغاز شده است تا امت اسلامی را متحد کند.

وی افزود: امروز دشمن اسراییلی زیر فشار موشک ها و مردمی که در کرانه باختری و سرزمین های اشغالی 1948 فلسطین دست به انتفاضه زده اند چه از لحاظ سیاسی و چه در سطح مردمی بحران زده شده است.

صفی الدین گفت: محور مقاومت دارای مغزهای خلاقی است که برنامه ریزی، آماده سازی و پیشرفت می کنند و امروز ما نیرویی هستیم که در لبنان و غزه تکثیر شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: از روح حاج قاسم سلیمانی عقل مدبر معادله موشک ها در میدان تشکر می کنیم

حزب الله: از روح حاج قاسم سلیمانی عقل مدبر معادله موشک ها در میدان تشکر می کنیم